VÅRDAGAR











Nu är det vår mina vänner. Vår ända ut i våra tår! Åh, vad Katten är glad för det. Vår betyder: Fram med solglasögon och av med jackor, grillkällar ute och soliga dagar. Ingen dålig årstid inte! Dagen tillbringades tillsammans med världens bästa Linda och Ebba. Vi gjorde ordning mellis, satte på musik och satte oss ute och solade. Härligt värre! Sen invigdes stutsmattan för i år. Mycket på en och samma dag. Nu har jag varit på träning och ska äta middag och se " Halv åtta hos mig" som mina föreldrar bandat in.

Kyssar.


Kommentarer
Postat av: Emma

men hörrni, va ni är snygga!! grym blogg, katta!! puss och kram skumbanan <3

2010-04-05 @ 20:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0